دواساز

داروسازی٬ مدیریت کیفیت٬ گردشگری و ...

دواساز

داروسازی٬ مدیریت کیفیت٬ گردشگری و ...

شوک تراپی

با داغ شدن بحث برچیدن یارانه ها و با توجه به این که به منظور زمینه چینی اجرایی طرح شوک تراپی در ماههای اخیر در قبض های آب، برق و گاز ارسالی به مردم میزان یارانه ای که دولت مدعی است بابت مصرف آنها می دهد قید می شود, یک خواننده روزنامه آفتاب یزد در ستون "روی خط آفتاب" به محاسبه متقابلی دست زده که جالب و خواندنی است:


 "در فیش گاز نوشته شده: هزینه گار مصرفى شما ۲۸ هزار تومان، یارانه پرداختى توسط دولت ۲۴۵۰۰ تومان، مبلغ قابل پرداخت توسط من۳۵۰۰ تومان.

 بسیار خب، من هم براى دولت فیش صادر مى کنم:

 حقوق هر ساعت  ۶ دلا‌ر، حقوق روزانه ۴۵۶۰۰ تومان، حقوق ماهیانه من یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، دریافتى من از دولت ۲۰۰  هزار تومان و یارانه پرداختى من به دولت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان،

حالا‌ شدیم بى حساب."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد