دواساز

داروسازی٬ مدیریت کیفیت٬ گردشگری و ...

دواساز

داروسازی٬ مدیریت کیفیت٬ گردشگری و ...

زندگی زیباست

من هیچ وقت نفهمیدم چرا بعضیها آنقدر خودشان را در کار غرق میکنند که به بقیه زندگیشان نمیرسند.

حکما گفته اند: آدم کار میکند تا زندگی کند نه اینکه زندگی کند تا کار کند.

مسئله: من که اینقدر خوب لالایی میگم، چرا خودم خوابم نمیبره؟

در یک کار گروهی، برای به اتمام رسیدن کار به نحو مناسب، نیاز به انجام حجم معینی از عملیات و فرایند های مربوطه میباشد. حال اگر کسی در گروه کم کاری  داشته باشد و یا وظایف خود را به شکل مناسبی انجام ندهد، سایر اعضای گروه مجبور به جبران این کم کاری میشوند.

 نکته تاسف برانگیز در این میان آن است که این کم کاران بیش از زحمتکشان در نزد رؤسا عزیز بوده و مورد توجه قرار میگیرند.

با این اوصاف تکلیف ما که بچه حرف گوش کنی هستیم و احترام خانم گاندی رو نگه میداریم معلوم میشه.

اصلاٌ همش تقصیره همین خانم گاندیه.

اون مارو اغفال کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 http://cs3.blogsky.com


سلام – وبلاگ حرفه ای و زیبایی درست کردی .
وبلاگت رو یکی از دوستام بهم معرفی کرد ، وبلاگ باید آمار بالایی داشته باشه !!!
میدونی من اگه جای تو بودم چی کار میکردم ؟
امروزه بیش تر کسانی که وبلاگ پر بیننده دارن رو به درآمد اینترنتی آوردن . نمیدونم تو چرا این کار رو نمیکنی – شاید اطلاعی نداری . ولی چون وبلاگت واقعا به دردم خورد و الان هم به عنوان صفحه ی خانگی دارم ازش استفاده میکنم ، راهش رو واست میگم .
باید بری به آدرس WWW.Agna.BlogSky.com .
بعد از اینکه وارد وبلاگ شدی بر روی لینکی به رنگ آبی که زیر خبرنامش قرار داره کلیک کن – بعد وارد یه وبسایت جدیدی میشی که باید توش ثبت نام کنی – میتونی حتی ماهانه تا حدود 400 هزار تومتن و بیشتر هم بگیریی – کاری که تو واسشون میکنی اینه که یه بنر تبلیغاتی ازشون میگری و به وبلاگت میزنی و به ازای هر کلیکی که باز دیدکنندگان وبلاگت بر روی اون میکنن مبلغی رو به شماره حسابی که توی ثبت نام به اون ها دادی واریز میکنن .
البته توی سایتش به طور کامل همه چی رو توضیح داده که بعد از ثبت نام میتونی همه ی اطلاعات را بخونی و کاملا متوجه بشی . حتما امتحان کن !!!
باز هم از وبلاگ خوبی که داری ممنونم .


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد