دواساز

داروسازی٬ مدیریت کیفیت٬ گردشگری و ...

دواساز

داروسازی٬ مدیریت کیفیت٬ گردشگری و ...

کرمانشاهان ۳

تعدادی مهمان خارجی را جهت دیدن و خرید به بازار سنتی کرمانشاه برده بودم. جوانی از فروشندگان داخل بازار به نزدم آمد و پرسید آیا تمایلی به نشان دادن مسجد شافعی به میهمانانم دارم؟

برای اولین بار بود که اسم این مسجد را میشنیدم. در هیچیک از کتابها و بروشورهایی که در مورد آثار دیدنی کرمانشاه مطالعه کرده بودم نامی از این مسجد نیامده بود. از جوان پرسیدم آیا مسجد زیباییست؟ گفت بله.

نگاهی به درب ورودی محقر مسجد که در انتهای کوچه ای در بازار قرار داشت انداخته و با اکراه قبول کردم. در دل دعا میکردم که ارزش دیدن داشته باشد و مرا نزد میهمانانم خجل نکند.

وقتی وارد مسجد شدم متحیر ماندم، باید بروید و از نزدیک ببینید. واقعا که ارزش دیدن دارد.

با تشکر فراوان از آن فروشنده جوان که نامش را به خاطر ندارم.

مسجد شافعی- کرمانشاه

مسجد شافعی- کرمانشاه

 

مسجد شافعی- کرمانشاه

مسجد شافعی- کرمانشاه

 

مسجد شافعی- کرمانشاه

مسجد شافعی- کرمانشاه

 

مسجد شافعی- کرمانشاه

مسجد شافعی- کرمانشاه

 

غار قوری قلعه- جاده کرمانشاه به پاوه

غار قوری قلعه- جاده کرمانشاه به پاوه

 

غار قوری قلعه- جاده کرمانشاه به پاوه

غار قوری قلعه- جاده کرمانشاه به پاوه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد